Hans Klok look-a-like - Ubuntu

This is a discussion on Hans Klok look-a-like - Ubuntu ; Hey Frank, Daar kan Hans Klok nog een puntje aan zuigen. Een vraagje, kan ik in Hives ook jouw hierop mailtje sturen? Zo ja, hoe gaat dat in z'n werk? Groetjes, Herbert PS. Ga je vrijdagavond nog mee naar de ...

+ Reply to Thread
Results 1 to 2 of 2

  1. Hans Klok look-a-like

[...]

    PS. Ga je vrijdagavond nog mee naar de Dijk???

  2. Re: Hans Klok look-a-like

    HerbY schreef:
> [...]
    >

    > Groetjes,
    >
    > Herbert
    >

    > PS. Ga je vrijdagavond nog mee naar de Dijk???

    I didn't know Hans Klok(or De Dijk) was into Ubuntu...

+ Reply to Thread