MediaDefender has been "attacking" my pc for months now. - TCP-IP

This is a discussion on MediaDefender has been "attacking" my pc for months now. - TCP-IP ; They should stop attacking my pc, and those million of other pc's. I will develop a program to strike back at media defender. Then it's up to the public or the law enforcement to make an end to it. Bye, ...

+ Reply to Thread
Results 1 to 8 of 8

  1. MediaDefender has been "attacking" my pc for months now.

[...]

    Skybuck.

  2. Re: MediaDefender has been "attacking" my pc for months now.

    On Sun, 3 Aug 2008 20:56:27 +0200, "Skybuck Flying"
    wrote:

> [...]
    >
    >I will develop a program to strike back at media defender.
    >
    >Then it's up to the public or the law enforcement to make an end to it.

    Bye

    http://www.degezonderoker.nl/ebru_83.html
    ....Laten we alsjeblieft inzien dat mensen die het dragen van hoofddoeken prediken als recht, de
    ongelijkheid tussen man en vrouw prediken. Zij zijn de huidige variant op NSB-ers. We
    kunnen ze nu nog herkennen: noteer de namen.... (Ebru Umar)....

  3. Re: MediaDefender has been "attacking" my pc for months now.

    Skybuck Flying wrote:
> [...]
    >
    > I will develop a program to strike back at media defender.
    >
    > Then it's up to the public or the law enforcement to make an end to it.

    Prozac kan genezen, neem het in.

  4. Re: MediaDefender has been "attacking" my pc for months now.

    Download wireshark dan kun je zien of jou computer ook aangevallen wordt
    vanaf 72.172.x.x

    Doe je mee of niet ?

    Doei,
    Skybuck.

  5. Re: MediaDefender has been "attacking" my pc for months now.

    Hmm it seems they have stopped attacking my pc.

    Maybe that's just temporarely... maybe they will continue when I join
    another torrent in the future.

    I will keep a close eye on it...

    Bye,
    Skybuck

  6. Re: MediaDefender has been "attacking" my pc for months now.

    On Wed, 6 Aug 2008 16:10:49 +0200, "Skybuck Flying"
    wrote:

    >Hmm it seems they have stopped attacking my pc.
    >
    >Maybe that's just temporarely... maybe they will continue when I join
> [...]

    Wel raar dat de aanvallen stoppen op het moment dat je ze hier meldt.
    Zo verraden ze wel dat ze je in de gaten houden.

  7. Re: MediaDefender has been "attacking" my pc for months now.

    "Goodcowboy" wrote in message

    > Wel raar dat de aanvallen stoppen op het moment dat je ze hier meldt.
    > Zo verraden ze wel dat ze je in de gaten houden.

    Zou kunnen, maar ik denk eerder dat het een geautomatiseerd system is.

    Waarschijnlijk werkt het als volgt:

    Download een film die pas uit is in de bioscoop via bittorrent.

    Vervolgens zien zij dat... en gaan ze je computer voor een paar dagen
    aanvallen.

    Als je daarna geen torrent meer download dan stoppen ze weer vanzelf ?

    Doei,
    Skybuck.

  8. Re: MediaDefender has been "attacking" my pc for months now.

    Een andere mogelijkheid is misschien als de kabel modem uitgetrokken wordt
    en weer ingestoken wordt...

    Dan kan het zijn dat de computer een nieuwe ip address krijgt etc.

    Doei,
    Skybuck.

+ Reply to Thread