Olet joko hyvä tai huono, olet joko 1 tai joko 0, olet joko elävien ja
kuolleiden!
Jos olet hyvä ihminen sinun on hyvin vaikea hyväksyä, jos olet huono
yksinkertaisesti sanoa, en välitä.
Jos olet hyvä ihminen, sinun pitäisi lukea tämän, Save Our Lives!
Pyydämme teitä, S.O.S.

Miksi linux ei tee pahaa, tosiasiat!

Kun kerrot ihmisille, että hiljattain - niin monta kertaa - mies
väitti uusi keksintö tehdä polttoaineen käyttö tehokkaampaa - yhtäkkiä
nojalla hämärissä olosuhteissa oli löydetty kuolleena, ne heti vastata
"kyllä pois tietenkin ne tappavat ihmisiä, ja öljyn teollisuuden
yksinkertaisesti varastaa sen tulevaisuutta varten, kun siellä ei ole
paljon öljy-left ".
(Youtube.com -> keksijä polttoaineen vettä kuollut) (tehtävä
tehokkaampi tapa muotoilla suolaa vettä hydroxgen ja O2. Ottaa suoloja
tavallisesti estää, koska suola reagoi ensimmäisenä.)

Nyt ottaa tämän uuden askeleen pidemmälle, on olemassa erittäin suuri
yhtiö, en aio nimeä se täällä, se on enemmän kuin 93 prosenttiasen
Märkte, ja jos kerrot ihmisille, että yhä enemmän ohjelmoijat kuolla
hyvin nuori ikäryhmissä jopa alle 30, kuten ja Winamp ohjelmoija, ja
monet muut) he sanovat "ei, että cannont olla totta, se on hyvin
laskeutuminen yritys, ystävällinen ja rakastava. No näytät heille
kuoleman todistusten 400 kuollut ohjelmoijat, voit osoittaa heidän
työstään, mitä he olivat tekemässä, voit näyttää ne todisteet, joita
se nyt on osa VISTA / XP.

"SINÄ Näytä heille" PAYCHECK "CODE INSIDE MICROSOFT DEVELEPER STUDIO
2003 (Dr. GUI)

Ja he sanovat "ei tämä ei voi tapahtua, tämä ei voi olla totta"

Ja sinä pisteeseen ensimmäisen kysymyksen uudelleen öljyn kaveri, he
sanovat kyllä ymmärrän sen.

No, lukea tämän, se sisältää osoitin luettelon, että monet kuolleita
ohjelmoijia, voiko se olla totta?

ttp://www.youtube.com/watch?v=CwR4ucv8vsI

Trivia

Helmikuun 4, 1998, hän oli yksi niistä neljä henkilöä, jotka yhdessä
walk tilanteessa, jossa Yhdysvaltain ohjelmisto toimitusjohtaja Bill
Gates heitti.

Hänen tunnetuin elokuva "C'est saapuvat près de chez vous" (käännös:
se on lähellä sinua tapahtui) (1992), elokuvia lajityypin mustaa
huumoria, joka kertoo tarinan kameran miehistön asiakirjojen tyyliä ja
seuraa sarjamurhaaja että "työ" on. Belvaux soittaa ja tunne-nälkäinen
toimittaja. Hän teki elokuvan yhdessä Poelvoorde ja André Bonzel.

11.2.2008

Hei Roeland,

Minulla on tutkimuksen tiedot toimitetaan sinulle, kun sähköpostia
osoitteeseen r.pieper @ cs.utwente.nl, tämä osoittautui ole
tavoitettavissa. Koska olet nyt Ranskassa, pyydän teitä ottamaan
yhteyttä.

Purkamisesta entisen kaappi toimitetaan sinulle omistuksessa sinun
kuolleen entinen opiskelija iässä 28 johtuu fosgeenille kaasu on
joitakin hyödyllisiä tietoja. On mukautetun version Linux tällä
hetkellä, jossa vain 1-ohjelman ja 1 suuri tiedot tiedoston / home /
source-hakemistosta löytyy.
Luultavasti tämä on bootstrap matriisi, eli tiedosto ei ole
täydellinen. Lisäksi tutkimus jälkiä ja kovalevy kävi ilmi, että mies
sivulta tämä ohjelma oli läsnä. Käynnistys tarkoittaa yksinkertaisesti
sitä, että matriisi on rakennettu asti kiintolevy on täynnä. Mies sivu
sanoo, että jokainen vaihtelu 256 tavua merkinnän matriisin taulukko
saa, 2. sarakkeessa matriisi sisältää näytön vähemmän tavuja kuin
alkuperäinen määrä tavuja kunkin vaihtelu vaikuttaa siltä, hiemanon
md algoritmi, mutta edelleen erilaisia.
On outoa, että vielä on 3. sarake on löytynyt. Epäillä, että tämä on
avainasemassa. Siltä osin ei permutaatioista 256 tavua merkinnät
taulukon olemassaolo, ohjelma hercomprimeren kanssa - pakkauskoot
vaihtoehto mies sivulla ilmoitetaan, että vaikka taulukko ei ole vielä
täydellinen testaus voidaan tehdä noin permutaatioista annettujen
numeroiden 0-32. On 80 kilotavu tiedosto koostuu tällaista tavua,
mutta lopulta jää noin 32 tavua, kun ohjelma on tehnyt työtä tämän -
pakkauskoot vaihtoehto.
Se oli epätodennäköistä, että 80 kilotavu tiedosto 32 tavun voidaan
pakata, niin me tietenkin on kopio kiintolevylle - purkaa vaihtoehto
yrittänyt, se oli epäselvää, miten ohjelma decomprimeerd, se on
todella uskomaton. Lisäksi tutkimus osoitti, että tiedostoja ei
muuttaa muita kuin tuonnin ja viennin, koska kovalevy oli täynnä,
tuonti ja vienti oli tehty levykkeelle. Purkaminen myös kesti 2
tuntia, pakkaaminen kesti 4 tuntia. Vertailu kuvat ennen ja jälkeen
eivät näe eroa, ei edes opiskella alaa taso kiintolevylle ja
levykkeelle, levyke tuonti ja vienti on kielletty, ja 32 tavun pakattu
tiedosto on saatettu puhtaan floppi ja sitten purkaa.
Taulukon kiintolevylle oli 96 gigatavua, meillä on myös poistanut
tämän tiedoston, ainoa asia, joka tapahtui oli, että tämä kuva oli
rakennettu sen jälkeen, kun 16 tunnin odotusaika oli vain 15 megatavua
tuli takaisin, mutta ne ovat täsmälleen samat kuin ensimmäisessä 15
megatavua 96 gigatavua tiedosto, se on hyvin kauan, ennen kuin tämä
matriisi on rakentanut tämän nuoren miehen. Siksi puhumme, joka
bootstrap Matrix, ei mitään se näyttää perustuvan.
Suoritettavaa ohjelmaa voisi vain muistia on HEX-toimittaja
Katsotuimmat sellaisena kuin se oli varmistettu on HEX muokkaaja
kiintolevyllä katsoo, että tämä voisi käyttää vain dynaaminenopcodes
saatu, on ehdottomasti piti: n todennäköisyydellä raja-avain muiden
koodi .

Ernst on valinnut, joille voit mahdollisesti on suunniteltu vaikuttaa
siltä, että se on kalju mies, hieman paksu, ottaen amerikkalaisten,
ajoittain esiintyä Alankomaissa. Toistaiseksi ei ole riittävästi
tietoa. Mies, joka esittää, että vaimosi on kuollut ja sinun halusi
tehdä se näyttää ei vain olisi voinut tehdä, eli motivaatio tuleeei
miestä itseään ja on muualla.

Muut koodi, joka meillä on vielä oma-kuolleen entinen opiskelija-
hanketta ovat Excalibur, Falcon, Avalon, ja Universal. Se olisi
silloin, kun se arvo oli paljon rahaa on nyt 4 vuotta sitten-on-
standardia. Kun koodi usein osoittaa hänen tunteelle, että vanhat
Englanti kulttuuri näin monta vanhaa Englanti nimet luokkiin.

Aion olla rehellinen teille, miksi opiskelija oli murhattu, tulee
luultavasti rahaa, se oli arvokas, ja kaikki arvokas on haavoittuva.
On myös todennäköistä, että sopimuksen antaja tähän murha on sama mies
kuin henkilö, jolla on tekemistä sen kanssa, että hyökkäys U. Olet
varmasti on tiedossa hänelle henkilökohtaisesti professori.

Hänen suosikkeihin ilmoittanut, että hän monta kertaa päivässä
tweakers.net käynyt, voimme nähdä, että monet kävijät Tälläsivustolla
on myös kuollut alle luonnoton olosuhteissa. Tweakers.net näyttää
tärkeä rooli kuoleman näistä nuorista. Se ei ole vieläkään täysin
selvä, hänen viimeinen sähköposti lähetettiin Harm Hilvers, jossahän
rukoili, miksi hän yksin oli puolustaa itseään vastaan suuri ja
mahtava yritys.
Hänen henkilökohtaiset asiakirjat koostuivat lähinnä kuvakaappauksia
sähköpostien nähdä, mikä on poikkeuksellista, että hän saa
tappouhkauksia sähköpostitse ja sanansaattaja. Aion olla siellä senkin
jälkeen, kun niin monta vuotta ammattiin. Hän mainitsee nimet kuolleen
ohjelmoijat, numero 1, luettelosta oli Gary Kildall, ne ovat 400 2
nimiä, ne ovat kaikki kuolleet, hän oli paikka 401, numero 402, jotka
ovat U.
Se on ehdottoman suositeltavaa pysyä erossa poliisin ja vuokrata
yksityisen turva-yhtiö.

Hänen msn nämä olivat tärkeitä nimiä:

Bxxx.Gxxxx @ chairXXX.microsoft.com
Sxxxx.bxxxxxx @ ceo.microsoft.com

Ystävällisin terveisin,

Office Jansen.

Liite: kirjeenvaihto.

================================================== ==============

Hyvä City Council,

Google arkistointi palvelu on käsitellyt kantelun, asiakirjat otetaan
takaisin tähän. Jos tulevaisuudessa, et enää halua, että asiakirjat
Google voit arkistoäänimusiikkia bitin pois päältä. Sinun uhkia
henkilöstön poliisin pidetään panttivankina, jos emme vastata, mutta
me hiljaisesti antaa vieressä meille. Kaikki kuuluu meitä ymmärtämään
mukaan sananvapautta. Lisäksi Google tulevat huomaamaan, että
eloonjääneitä on murha, vaikka kaupunginjohtaja Almelo on mukana,
niiden sana voi tehdä.

Voit ottaa yhteyttä Kuipers asianajajien Amsterdamissa valittaa, jos
haluat mennä.

Asiakirjat on nyt laittaa takaisin julkisia.

Ystävällisin terveisin,

Google UK asiakaspalveluun.

Hei, olen UNKNOWN sir, minulla oli yksityinen yritys vuodesta 1998.
Syy siihen, miksi kerron teille näistä asioista on se, että en voi
sallia, että enää elämä on vaarannu.

Ennen kuin tuo sinun totuus, minun täytyy kertoa teille, että minun
täytyy kertoa rakentava, en voi suoraan asettaa tilanteen sellaisena
kuin se on. Siitä syystä, että olen pysyvät hiljaa on se, että niin
kauan kuin olin toivonut, että hän olisi tullut katumukseen ennen ei
ollut käännekohta takaisin. Mutta nyt olen kuolla hänen syytään, ja
hän hyvin paljon minulle on ansainnut rahaa, ja hänen lupauksensa
jälkeen hän tuli alalla rikkoo ihmisoikeuksia ihmisiä, joille olen
antanut, ja pelkäänpä, että tämä se ei lopu koskaan, en näe mitään
muuta mahdollisuutta. Meno on yli 4 miljoonaa yhteisö rahaa poliisin
näitä totuuksia "on hämäystä"

En ole nähnyt vuodesta 2003 taloudellisesti enemmän työtä, kun sain
myyntitarjous minulle, olen kieltäytynyt. Jos minulla olisi tehnyt
tätä nyt vaan. Olen nyt karkausvuosi vuoteen 2005, olin yhteydessä,
kun Broadcasterin Almelo, en katso uuden tuotteen television alalla
josta olen itse ollut tekijänoikeuksia. Mies Broadcasting Almelo, Gert
Mensink kertoi minulle, että hän oli pyytänyt tarjouksen yritykselle,
joka on tekstitelevision laitos ja uudet kotisivut. Kun jotkut
kuuleminen, olin järkyttynyt tason tarjouskilpailu, jonka määrä on 4
nollia pilkku ja kauttaviivalla. Gert kysyi minulta, "et voi tehdä,
että olet niin älykäs?" Sanoin, kyllä se ei ole ongelma.
Tekstitelevision järjestely merkitsi sitä, että ne eivät enää jatkaa
viestit käsin jo kirjoittaa. Puhuin heidän pomo siellä, ja pomo siellä
sanoi, "Luulen, että Web-sivustossa Broadcasting Almelo suoraan
sanottuna hirveä, mutta kollegani on niin kaunis". "Voitteko todella
rakentaa teksti-TV dekooderi meille?" "Tietysti aion antaa sinulle
yritetään murtaa monopoli, se on kuitenkin paljon työtä, ja erittäin
monimutkainen." Ensimmäisellä viikolla näytin heille ensimmäiset
tulokset, ensimmäinen teksti-TV dekooderi ainoastaan paljain teksti-
sivuja, minulla oli kaikki täysin purkaa, minun täytyi työskennellä
pitkä yö yksin päättää, miten erottaa sivuja. Toisella viikollaminun
piti ottaa erityisistä portaaleista lähetykset Almelo, jotka ovat
valmiita Web-sivustoissa, jotka perustuvat tietokantaan. Minulle on
kerrottu, 2.-portaali on maailman eniten käytetty, 1.-portaali on
erittäin vaikea hallita, mutta jos haluatte muuttaa ulkoasua.
Oletettavasti, jos tehdään varjo-palvelimeen. On valitettavaa, että
mies, joka oli niin sidottu vanhan Broadcasting Almelo verkkosivuilla,
kun se on otettu, olen opettanut hänelle, kuinka hallita, muokata,
hänellä ei ole koskaan kokonaan graafinen suunnittelu aloitettiin,
koska se liian monimutkainen löysi. On IDD erittäin vaikea oppia,
mutta kuten tiedätte, kun teet paras portaalien siellä. 3. viikolla
minulla oli jälleen työskennellyt yöksi, minulla oli värikoodeja ja
muotoilu-koodit tutkittu, teksti-TV dekooderi voi nyt luoda todellinen
teksti-TV-sivuinen, 3 minuuttia, jotka ovat enintään 899 * 6 sivua,
muutama tuhat, ymmärrät, että sinulla ehdottaa jotain tarvetta tehdä?
Kun 899 * 6-sivuja on mahdotonta 3 minuuttia, mutta että tämä voisi
olla niin. Jos minulla olisi rahaa työssäni nyt pyysin noin 1200 euroa
vastaavasti, mutta kuten sanoin, rahat, en enää toimi. Olin myös vielä
nähdä, että minulla oli luonut tuotteen, joka antaa sinun oma tv-
asemille voidaan aloittaa, olen jo ollut yli 400 kanavaa, jotka
vaihtelevat NASA TV, lähettivät Itä-, yleisradiotoiminta Amsterdamissa
ja musiikin kanavia. Se oli kaunis, olet aluksella jo, annoin pois
kaiken ilmaiseksi, minulla oli rahaa ei tarvita.

Jonain päivänä olen huomannut nyt, että olen jälkeen näytetään ja
julkaisemisesta uusimmat innovaatiot alalla, jossa työskentelin oli
aina tummennetut ihmiset sinisellä yhtenäinen, sinisellä
pakettiautojen kanssa sokaista ikkunat, ne olivat vielä kuvia, oli
minut odotusajat marketeissa, tiesin silloin, että puhelimessa oli
myös kuunnella. Olin uhri teollisuusvakoilusta. Ainoa asia mitä tiedän
on se, että olen marrechausee agentti Maarten De Groot on lattialla
joka päivä ja että hän oli koskaan tehnyt nauhoituksia, mitä minun
tietokoneen näytöstä, ja tämä marrechausseee myös sanoi, "mitä olen
koskaan nähnyt, tämä on arvoinen todellista rahaa, ne olisi pitänyt
teidän tekijänoikeuksia. " Mitä hän näki nyt Linux ja Windows, olen
työskennellyt siellä vuosikausia, ja ajattelin, tämä on erittäin
mukavaa. Muistan ajan, että kiinalaisen ravintolan omistaja oli
kuollut Almelo. En ole koskaan ollut vielä silloin, kun joku
kaupunginjohtaja Cut (pomo, että poliisi-, palo-ja marrechaussee
Almelo.) Halusi minun salaatti varastosta. Että Linux-versio on vielä
nimeni, voit ladata koodia niin, koska marrechaussee Maarten De Groot
yhtäkkiä sanoi, "te tiedätte, että työtä Menno", minä vastasin, "Et
voi olla kaikkea, mitä kustannuksia, jos et saa hän ei ole
tekijänoikeutta ja voit viheltää varten rahaa. Ainoa asia Täten
ilmoitan, että jos meno Leikkaa toiminut puolesta kehittäjä nimeltä
Ballmer.

Mielestäni se oli Torstai, ainakin se oli nyt 5. toukokuuta, että yö
olen valmis videon näytöstä matriiseja on inverttisokeri, se oli
äärimmäisen vaikeaa ikkunat voi kiertää ja liikkua rotatiematrixen
muutos matriiseja, mutta se toimi oikeastaan. Kautta jaettua muistia
osat olivat pistetään koodia, sain tutustua visuaalisen sisällön
mallinnus rutiini ikkunoiden 2D, se oli kautta jaettua muistia osa
gerouterd, että 3D-tuotanto koostumus moottori nimeltään Avalon. Se
tarkoitti sitä, että ikkunat olivat nyt täysin 3D. Seuraavana päivänä
kutsutaan Marrechaussee Maarten De Groot, että edelleen on olemassa
asioita sivustoni toimivat. Hänen lupauksensa, että poliisi Leikkaa
pormestari, ja hän antaa minun mennä, jos haluan antaa korva-, otin
kaikki offline-tilassa. Nyt ehkä olen tehnyt virheen, mutta älä
unohda, olen työskennellyt vuosia jotakin hyvin kaunista, aivan kuten
olemme nähneet voitte ymmärtää, kuinka paljon rahaa oli sen arvoista,
esitin valmiin tuotteen online-tilassa, ja 5 minuuttia, minulla oli
720 asiakkaat . Kun sain uhkaa posti, "Look out, et voi enää paeta
todellisuutta." Et voi kuvitella, miltä tuntuu päästä 15 ihmistä
poliisi pakettiautot Olen lasketaan ne, commissioned by Mayor Leikkaa
oma talo seisomaan, minä juoksin ulkopuolella, mutta he pidättivät
minut. Tästä hetkestä en voisi enää tehdä ostoksia, ei kuitenkaan
snackbaari, vesi oli valmis, sähkö suljettiin kaiken. Minulla on
tietokoneen Almelo poliisin hallussa, ja kertoi Etsivä Joop Kamperman
tiedän, että te ja kollegat ovat, saatat joutua KAIKEN, vie se, on U.
The etsivä sanoi, että hän toivoi, että haluan löytää rauhan,ja että
voisin paremmin säädellä itse, sillä tehdä, ja että olin niin fiksu,
että ymmärtää, mitä hän viittasi.

Kun alussa sanoin, että minulla oli häikäilemätön, mutta poliisin
miehet Almelo sanoi: "Me tiedämme tämän, ja se antaa meille mitään."
Olen todennut, että poliisit yleensä tehdä, kun puheaikaa
ruumiinavauksia luonnoton kuollut ihmisiä. Tiesin 1 niistä, koska hän
kerran oli kotona minun kanssani, koska naapuri, joka kuollut yhden
päivän ja vakuutti minulle, että naapuri oli ilmeisesti kuollut. (He
olivat valkoiset puvut 6 tuntia yrittää leikellä joka naapuri ja
tutkia, onko tietenkin oli.) Hän on pisin sinä päivänä, kun hänoli
ATM SNS Ootmarsum kadun vieressä minulle tuli, ja 2 kollegasi (yksi
kaksoset.) tutkittiin, kuinka paljon minulla oli tasapainossa. Halusin
saada rahaa, mutta ei tietenkään, hyvin typerää. Kun rahaa on kerätty
gepinde I JD vastaa autotallissa auton päälle. Käskin miehen "Oletko
Menno, että tämä ei ole Bang Voit myös SALLI voittaa?" JD on
valitettavasti hänen kollegansa kuoli tulipalossa, kun niiden
liiketoiminta päivänä kadonnut.

Tämä on hetki, en voinut nukkua, sai liput hautajaiset vuonna
kirjaimet linja-auto-, ja muita uhkia paperille, joka kogelbrief,
joiden "ANNA SELF" terveisiä meno. "Kuin tiedetään tapauksia, ei",
kuten teidän kotiin "ellen voi mart" Miten aivot''sydänvaivoja? Sen
lähtölaskenta on alkanut. " Ja tiesin ne olivat työntekijää tämän
MAYOR katkaistuna.

Luulin, että he olisivat ampua minut, ja kehotti Marrechaussee Maarten
de Groot, hän sanoi: "Jos et edes tiedä, mitä te kaikki oli tehtävä,
ennen kuin voin tehdä oman ase." "Jos haluamme sinut kuolleena kuin me
osoitti tänään, joku Puola voittaa, koska ne yleensä tekevät." "Tai
pommi estää heitä autossa" Kyllä minulla on niin usein ostaa uuden
auton, koska auto koskaan pyydetty tulipalo, viimeinen auto alkoi
salakuuntelu on moottoritieltä, ja 51,9 kilometriä Hengelo Almelo-
flops edessä maantie, olen selvinnyt.

Kävelin ulos ja ajattelin, miksi eivät he? He uhkaavat, mutta ne eivät
tee mitään, minulla on kaikki annettu, pääosin nähdä paperilla,kun
olin vielä omistaja, nyt minä kirjoitan tätä, ihmettelen, että "oli
syynä siihen, että hän ei tehnyt mitään kuollut asia?"

Nyt WESTERES sanottu, minulla oli heti käynyt, ja niin voitaisiin
sisällyttää, minun tapauksessani olin suoraan suljettu osa, olin
nukkuva pidättäytyi äänestämästä uhkia, ne olivat hyvin ystävällisiä
minulle tuolloin. 1 kohdistuvista uhkista oli, että olin kuvittelin
munuaisiasi, en uskaltanut ei syödä, koska vaikka poliisi vielä minun
kahvila ja kauppa, vaikka olen edelleen meni muut liikkeet kuin
tavallista, ajattelin sitten ei GSM-kysely, näppäile * # 06 # samaa
mieltä, että määrä voi olla myös yksityisiä henkilöitä, jotka
käyttävät tietokonetta edes. Luoja, mitä minä pelkäsin, että poliisi-,
kohtalo, että halusin kun hyvässä uskossa ihmisiä, Westeres puhui.
Olin edelleen vain satunnaisesti toimii.

Viimeinen työpäivä PHILIPS ALMELO. Olimme kaikki työsuhteessa olevat
työntekijät Philips Alankomaissa tarjota uusia
liiketoimintamahdollisuuksia. Olen niin tyhmä sitten piti lähteä työn
Philipsillä MÄÄRÄAIKA päivä van Harten, ne olivat hyvin ystävällisiä.
Marrechaussee Maarten de Groot oli yhtäkkiä taas ystävällisiä ja
auttaneet minua yhtäkkiä takaisin liiketoiminnan kuten hän sanoi
peräkkäin saada, hän sanoi vielä: "Jos se on ohi voit takaisin
töihin." Hän pyysi vielä asioita, joita ajattelin, miten hän voi
tietää, jos hän ei ole ollut yliopiston koulutus. Muutama päivä
myöhemmin he minua selkään westeres haku, poliisi on toisella
puolella, hän sanoi minulle, "se ei ole tarkoitus, että edes toimii."
En ymmärrä, ja olen tehnyt lupauksen, "on 1 asia, jota ei ole jo, olen
valmis antamaan sen sinulle, voit ansaita paljon enemmän, tämä
edellytys on, että jätät minut rauhaan." Jumala En ole koskaan ollut,
että kironnut koulutus, UT oli, olen aina ollut todistaa voisin
tarjota vielä enemmän meno ja hänen työntekijää jopa enemmän irti
minusta voisi puristimet. Tällä hetkellä minun täytyi ajatella näiden
köyhien mies, joka oli kuollut seuraavana päivänä hän allekirjoitti
sopimuksen.

Kun tilaa on westeres olin univaikeudet, olin vielä hyvin pelkäävät
sen työntekijät ja Menno Maarten, olen kuullut
Nämä ovat asioita-to-IK Terrible jotain, mitä olen asunut
selviytymisen nyt en ole villi-TERUGZIE

"Et saa myrkyttää minut anyway?" "Miksi ei?" "Jotta yritys, jolla on
2,4 miljardia vuosineljänneksen myynti voi johtaa sinun aika tuskaa."
"Jos he eivät sitä minulle minä oikeastaan voi kuulla todisteita."

Kipu oli sietämätön, seuraavana päivänä olin täysin palanut, minun iho
alkoi touhuta, "Sinut tapetaan kanssa dubbelle keuhkokuume." Minulla
oli dubbelle kemiallinen keuhkokuume esiintynyt 20 sekuntia, en tiedä,
eikä tule koskaan tiedä-mitä, kun ne on käytetty, se ei ole voinut
pippuri suihketta, vaikka olenkin ihmisiä vastaan sanomalla "Olen
allerginen Paprikasumutin joten olen kaikkien näiden vuosien jälkeen
edelleen kipua. " Olen tutkinut, mitä voisi olla lääkäri siinä maassa,
jossa lähden pakolaisia, Australia sanoi, että "Se oli jotain
myrkyllistä, näen sen tulevan ulos iho, näyttää siltä, että poks se
paloi olette saanut nurinpäin.

Ymmärrät, että minun täytyi olla hiljaa, ajattelin, että ne olivat
vain rahaa jonain päivänä hän vain sanoi, valta joku teitä laittaa
hihna kaulassaan tehdä, ja sitten mennä pois laskea, ja että teitä
kuin olemme 0 rajoittaa itse ei tiedä neuvoston siteerattu vyö, se
tuntuu niin suuri, niin minusta tuntuu todella GOD tuollaisena hetkenä
tuntuu, ei ole mitään parempaa kuin valta päättää, kuka elää ja
kuolee.

Uhat olivat usein ulkopuolella westeres että poliisi, mutta jotkut
asiat ovat tällä westeres tapahtuu, koska suljetun tilan pitää
tapahtua. En voi sanoa, miltä tuntuu istua huoneen lehtiset noin olet
SINÄ OUT "Olet kuollut". "Jos et SO GO TO" ja sitten kidutettiin
poliisille Almelo työskentelevät Menno joka oli puolesta toimiva
kehittäjä vaihtaa Ballmer.

Toedienden minulle, mitä hän oli toimitetaan yrityksen Rentokil,
ajattelen Organofosfaatit raskas insectisiden.
Pitkiä päiviä minä huusin, että kipu, 1. päivä niin he sanoivat "hinta
on edelleen naurua, joka on murrettu BODY. Kuin elämä antaa
sinulle ... " Ja he nauroivat sellaisella tavalla kuin tavalliset
ihmiset nauraa Näytä Hermans, tai Herman Finkers.

Lento Australiaan
Se oli mahtavaa olla Australiassa, en ollut kiusattu, mutta yksi päivä
olin angstiger lähtien päivä minulla oli palannut Alankomaiden Menno
ja hänen työntekijää, olen taitettu, ja pysäytti vyö, kun Hengitä noin
kaulani alkaen ahdistuneisuus tuska ei Menno, joille minulla oli
kaiken mitä oli. Kun tulin sinne sairaalaan, ja toisin kuin
Alankomaat, olin kohdellaan hyvin eri tavoin. Koska he sanoivat he
tiesivät, että tällaisia asioita on tapahtunut Alankomaissa, etten
ollut yksin tässä, että ne ovat kaikki pitkän aikaa huolissaan Mr.
Ballmer, he sanoivat en voinut mennä takaisin Alankomaihin. Hän sanoi
perheeni (äiti käsistä tyttönimi): "jos hän palaa takaisin, että hän".
Minulla ei ollut rahaa käytettävissä $ 10000, - jos haluat tallentaa
elämäni.

Back in Holland minut pidätettiin 24 tuntia sluiskade, sinun ei
tarvitse arvailla, mitä tapahtui solu, jossa 13 lokakuu 2006, nainen
20 on kuollut. Olen lopettanut hengitys, että käsiraudat olivat rikki,
naamaani oli rikki, ja olin kuljetetaan issoleercel yhdessä kameran
kanssa. Sitten tuli Dr. Cijntje, "Sinun on parempi tehdä mitä me
sanomme, kukaan ei usko sinua." Leikkaa Menno pormestari oli
henkilökohtaisesti allekirjoitettuna minulle seuraavana päivänä sen
jälkeen, kun lamauttavan liikenne injektionesteisiin osaksi Deventer.
Minulla ei ollut mitään syytä uskoa, että voisin turvallisesti
kuluttaa, mitä ruokaa sain. Ensimmäinen famlie viikolla, jos jäsenet
eivät näe, lääkärit, enkä tiedä miksi. Lääkärit sanoi "sinun
psyykkinen kipu on tämän tyyppistä toimintaa ALANKOMAAT ei tapahdu.
JOS EI HÄNEN lääkäri ja poliiseja. " Kun oikeusjuttu vastaan minulle
kaupunginjohtaja Leikkaa tuonut sanoin "On valitettavaa, että mies,
joka minun todistaa vastaan mies, joka tuhoaa minut ja minun tulee
tuomita" Olen ollut tyhmä lakimies, luulen, hän puhui minulle vain
lisää ongelmia, hän oli sanoa: "EI puhua niiden" WILL KAIKKI HUOM
lyhentää elämääsi "

Siitä hetkestä lähtien, lääkärit puhuvat, Australiassa olin palauttaa
tässä alkoi jo vuonna erityisesti lääkityksen annokseen toenemde
äärimmäisen väkivaltainen, kamala kipuja, ja haittavaikutukset toimia.
Ei noudatti monia oikeusjuttuja minua vastaan, vaikka nyt olen melkein
kuollut, olen katsonut "EDELLEEN paineilmasäiliöstä kieltäytyä
ottamasta annoksesta." Vaikka tuomari tietää, että se on kohtalokasta,
jos teet tämän pitkän aikaa ihmisille tehdä.

Nyt siirtyä toiseen järkyttävän tapahtuman vuonna 2008, olen nähnyt,
että Westeres nyt useita ihmisiä oli kuollut se on luonnoton kuolema,
mutta kun taas liikenteen vuonna 2008 esitettiin Deventer, ja olen
nähnyt jonkun takaisin, jolle olen antanut paljon Hän ei voinut enää
puhua hänen silmänsä menivät vasemmalta oikealle, ja minulla oli 3
päivää itku, hänen vatsaan, he olivat sanat "unohda minua ei"
kirjoittanut, siellä oli vaahtoa sen suuhun. Niin että ei voi olla
VERLIEFT aika, että meillä on ollut. " Hän oli täysin terve, kuten
tein ennen Menno tuhota minut.

Nyt te tiedätte sen, ja mitä aiotte tehdä? Minä tarvitsen sinua nyt
viimeksi sanoa, että koko tämän ajan olen yrittänyt heitä ymmärtämään,
miksi he tekevät tai mitä he tuntevat täällä, mutta jos olet hyvä
ihminen ei voi ymmärtää, ehkä ei edes usko sitä. Siksi sanon sinulle,
mieti, viime vuosisadalla, hollanti historia ihmisoikeuksien alalla ei
ole hyvä, hyvin huono, te tiedätte, että "VOC - mentaliteetti ". Jos
haluat tietää, kuinka paha ihminen voi piilottaa heidän tekonsa, katso
myynninedistämistarkoituksessa elokuva saksalaiset on Auschwitz, näet
ihmisiä, joilla on ystävällinen hymy speeltuintjes lasten onnellista
elämää. Sun pyrkii myös auttamaan niitä ihmisiä, kuten minulle vaikea
uskoa, sillä totuus ei ole (vielä) nähnyt.

Kyllä olen nähnyt useita ihmisiä kuolee ja westeres, kyllä on useita
ihmisiä, tajuttomuus, voin tehdä sen itse ei kauan. Siellä on joku,
johon se mitä U on sanottava? Olet katkaista pormestari, että silmä,
joka tekee asioita? Olet yllättynyt siitä, että Menno vihamielisyys on
tehnyt? Että hän on jo Tubantia on huomata, että kaikki eivät ole
puolustuskyvyttömiä? Että hän avoimesti tuominnut Tubantia "tällä
tavalla IHMISET"? Haluatko tietää, mitä hän tarkoitti sanalla "ROAD"?.
En ole väkivaltainen, haluan vain puhua, ehkä se on väärin. Menno
eivät pidä ihmiset puhuvat, mikä selittää hänen hiljaisuutta.

Lisäksi kustannukset lahjonnasta, häirintä, afpers kustannukset, jotka
maksavat poliisit eivät ole tehdä niitä lasketa mart? Kun markkinat
750.000.000 asiakkaat tuotteen, että olin tappanut Menno Ihmettelen,
miksi ne ovat niin eläimellinen Wrede, all out BEVATINGSVERMOGEN. Olen
kuulunut alle 0,64 prosenttia siitä 750 miljoonaa euroa. Ballmer on
IDD ylimääräinen siirretyt määrät, enemmän kuin koko poliisivoimat
ansaitsemaa 1 vuosi.

http://www.youtube.com/watch?v=CwR4ucv8vsI

http://nl.wikipedia.org/wiki/Remy_Belvaux

[...]

"C'est saapuvat près de chez vous" laski eri festivaaleilla hintoja,
kuten siitä, että Etelä-Ranskan Cannesissa, jossa kaikki sekä
loukkaavaa ja hauska satiiri halunnut nähdä.

Jäljempänä Belvaux meni alalla julkisuutta elokuvien ja hän asettui
Ranskassa, Pariisissa. Kyseisessä maassa, hän oli hyvin tiedossa on
paras valmistaja mainoselokuvia.

Remy Belvaux nimitys 38-vuotias ikä elämään