Ryhmän sfnet.atk virallinen kuvaus - Sinclair

This is a discussion on Ryhmän sfnet.atk virallinen kuvaus - Sinclair ; Siis .. VAUDE! _____________________ 08.05.2008 jää historiaan hetkenä joka kiistatta osoitti miten maailmanennätysvauhtia suorastaan megaromahtanut ydinvoiman kannatus konkretisoi laajassa rintamassa myös Suomessa. Miten tällainen saavutus on edes teoriassa mahdolista maassa, jossa ydinvastustaminen rinnastetaan sumeilematta maanpetokselliseksi toimeksi? No ensinnä tieto ydinvoiman ...

+ Reply to Thread
Results 1 to 7 of 7

  1. Ryhmän sfnet.atk virallinen kuvaus

    Siis .. VAUDE!
    _____________________

[...]
    No ensinnä tieto ydinvoiman petollisista vaaroista on kiistatta alkanut
    saavuttaa maamme älymystöjä ja asioitten oikeista tiloista kiinostuneita.
    Kun yritin lähettää tätä tietoa nettiin huomasin, miten RAIVOSSAAN
    ydinhallintomme tapahtumamuutoksista ydinasioissa oli. Nettini kaadettiin
    systemaattisesti sen kymmenet kerrat. Kas vaan riehuva SUPO/TVO/IAEA ei
    selvästi ollut tyytyväisiä aamun uutisanteihin!))

    No optimistisesti toki oletan", että vielä tulee aika jolloin TVO päästää
    taas näitä materiaalejani eetteriin. .. Kenties olen liian optimisti,
    kenties en, aika näyttää. Mutta kirjoitetaan nyt silti valmiiksi
    off-puskuriin. Eli jysäripäänsäryn takana on YLE:n yllättäen julkaisema
    ydinkannatustutkimus. Kuten hyvin muistamme vain vuosi sitten ydinvoimalla
    oli maassamme kiinteä huikenteleva +80% kannatus. Ja tosiaan nyt julkaistiin
    raportti siitä miten maastamme enää 20% haluaa edes yhden lisäydinvoimalan,
    jota TVO/Fortum/Fennovoima himoitsee!!!! .. !!!! ..

    Kerrottiin miten n.2/3 osa on ydinvastaisiksi tulleet maasamme. Ydinvoimaa
    vastustaa naisista 68% joka taustoittuu hienosti taannoisen
    nuorisoparlamentin Niinistön mittaamaan 80% ydinvastaisuuden kanssa
    kauniisti. Ehkä kaikkein huvittavinta on se, että ydinyhtiöiden
    triplarakentelu sai maanjäristystuomion, eli VAIN 4% on samaa mieltä!
    Ylisanani kehumisiin loppuivat liiasta käytöstä asiassa, joten se myös
    numeroista. Mutta sitten mielenkiintoisimpaan. Mistä sitten miljoonat
    äänensä ydinvastaisuudelle antaneet saivat tietonsa? TV:stäkö, no hei ei
    tasan! No lehdistä? Onko kukaan koskaan nähnyt yhtään ydinkriittistä lehden
    omaa artikkelia ani harvojen sensuurin läpi päässeitten
    yleisökirjoitususkalikkojen lisäksi, no hei EI. Radiosta ei yhtään enempää!

    MISTÄ tämä massojen tieto siten on peräisin oikeesti! Naiset ja nuoret
    ovat tunnetusti alkaneet löytää.. .aivan oikein nettisivuilta maailman
    ainoaa vielä vaivoin SUPO:n sensorien läpi livahtelevaa faktaa siitä miten
    ydinvoima on kylmä kuolema ihmiskunnalle!.. .Toki paljon olisi jatkettavaa
    tästä, että ketkä ja koska, miten, mutta tosiaan miettikää miksi vain miehet
    ydintöissään jossa netin käyttö on tiukasti kontrollein estetty ovat enää
    merkittävämmin ydinharhapoluillaan vielä hetken?.. ..

  2. Re: Ryhmän sfnet.atk virallinen kuvaus

    On Jun 9, 3:01 pm, Janne Söderholm
    wrote:
    [a bunch of stuff which makes no sense whatsoever to the Googlefish]
    [followups reset for reply]

    What on earth is this stuff doing on css, given that the group's
    language is English? And why the *three* followup groups, none of
    which is css and which also seem unrelated one to another?

    It seems to me that this is an attempted spamming, an attempt which
    has failed because of the language problem (Rule 3: spammers are
    stupid). Whatever the above longwinded gibberish is, according to the
    Googlefish it's not Danish, Norwegian *or* Swedish, and I don't know
    what else to try...

  3. Re: Ryhmän sfnet.atk virallinen kuvaus

    > stupid). Whatever the above longwinded gibberish is, according to the
    > Googlefish it's not Danish, Norwegian *or* Swedish, and I don't know
    > what else to try...

    It looks like Finnish.

  4. Re: Ryhmän sfnet.atk virallinen kuvaus

    On Jun 10, 7:42 am, Digital Prawn wrote:

    > It looks like Finnish.

    I wish it would.

  5. Re: Ryhmän sfnet.atk virallinen kuvaus

    > It looks like Finnish.

    It is indeed -- thank you kindly.

    http://tinyurl.com/3rpzbw is the Googlefish translation -- it appears
    to be either some bollocks about nuclear power (maybe the OP is trying
    to use a ZX81 as a controller), or else something about all our base
    belonging to him.

  6. Re: Ryhmän sfnet.atk virallinen kuvaus

    Icelandic?

    Brian

    --
    Brian Gaff - briang1@blueyonder.co.uk
    Note:- In order to reduce spam, any email without 'Brian Gaff'
    "Digital Prawn" wrote in message
    news:0e6dnbpyyaD3v9PVnZ2dnUVZ8tvinZ2d@eclipse.net. uk...

    > It looks like Finnish.

  7. Re: Ryhmän sfnet.atk virallinen kuvaus

    Hi, I've not seen the original crud as it seems to be filtered out of this
    server.
    I think it was probably written by someone who did not heed the advice.
    Never stand between the dog and the lampost.
    Brian

    --
    wrote in message

> [...]
    > to be either some bollocks about nuclear power (maybe the OP is trying
    > to use a ZX81 as a controller), or else something about all our base

+ Reply to Thread