OPERA USER ERROR 24 ? - Scion

This is a discussion on OPERA USER ERROR 24 ? - Scion ; Bonjour, j'ai utiliser OPERA pendant un petit bout de temps en version d'essais. Je n'ai jamais plus accéder à ce programme parceque j'ai un code d'erreur 24. J'ai désinstallé plusieurs fois, réinstallés, etc... fait beaucoup de manip, j'ai tourjours ce ...

+ Reply to Thread
Results 1 to 15 of 15

  1. OPERA USER ERROR 24 ?

[...]

    j'ai tourjours ce même problème. Du coup je n'ai pas la possibilité
    d'entrée le code d'achat :-(,

    Bon si vous avez une idée, c'est top,

    Très cordialement.

    Ps : pour ceux qui cherchent des psion, visiblement les anglais en
    refabrique
    http://www.clove.co.uk/products/prod...AreaNo=400_1_4

    C'estpeut être une bonne solution, voir avec eux si ils ont refait des
    versions AZERTY ^^,

    A+

    --
    Site : http://mesnews.no-ip.com

  2. Re: OPERA USER ERROR 24 ?

    http://www.clove.co.uk/products/prod...trAreaNo=400_1
    _4

    > C'estpeut être une bonne solution, voir avec eux si ils ont refait des
    > versions AZERTY ^^,

    Nous ne comprendond pas.

    Postez in Anglais and vous might gettez an answer.

    Ian.

  3. Re: OPERA USER ERROR 24 ?

    Hi

    I just copied your post into babelfish... Unfortunately I can't reply myself
    as I do not use that software but someone else might be able to help:

    J'ai juste copié votre poteau dans le 'babelfish'... Malheureusement la
    réponse moi-même car je n'emploie pas que logiciel mais quelqu'un d'autre
    pourrait pouvoir aider :

    I have to use OPERA during a small end of time in test version. I have never
    to reach this program more because ji have a code d error 24. I have
    uninstalled several times, reinstalled, etc... done much manipulation, I
    always have this same problem. Blow I n'ai not the d'entrée possibility the
    code d'achat: - (, Good if you have an idea, c'est signal, Very cordially.
    PS: for those which seek psion, obviously English into refabric
    http://www.clove.co.uk/products/prod...AreaNo=400_1_4
    C'estpeut being a good solution, to see with them if they have remakes
    versions AZERTY ^^,
    Mike W

    "bibi" wrote in message
> [...]

    > A+
    >
    > --
    > Ceci est une signature automatique de MesNews.

  4. Re: OPERA USER ERROR 24 ?

    On Wed, 14 Jul 2004 18:08:09 +0200, bibi
    wrote, approximately:

    > I have been using a trial version of Opera, but O always get "Error 24"

    > Can you help me?

    I can not help you. But I suggest you askfor help on the Opera
    mailing list.

    Send a message to:
    opera-users-request@opera.com?subject=subscribe

    Si vous envoyer un email a
    opera-users-request@opera.com?subject=subscribe vous puvez demander
    d'assisance. Les membres de ce list sont tres gentils. Sans doubte,
    ifs pouvent vous aider.

    > For those who are looking for a Psion, try
    >http://www.clove.co.uk/products/prod...AreaNo=400_1_4

    >This may be a good solution, although they may not have versions with the AZERTY keyboard

  5. Re: OPERA USER ERROR 24 ?

    "bibi" wrote in message

    > Je n'ai jamais plus accéder à ce programme parceque j'ai un code
    > d'erreur 24.

    Vous avez utllisé le logiciel depuis combien de temps? Est-ce bien que la
    periode d'essais soit rompue?

    How long have you been using it? Has the trial period expired?

    Alex

  6. Re: OPERA USER ERROR 24 ?

    bibi wrote in message news:...
    > Bonjour,
    >
    > j'ai utiliser OPERA pendant un petit bout de temps en version d'essais.
    >
    > Je n'ai jamais plus accéder à ce programme parceque j'ai un code
    > d'erreur 24.

    Are you sure you have the right version?

    For the 5mx, Series 7, Revo, Mako, Netbook, you should use version
    5.14 for Epoc release 5.
    http://www.opera.com/download/index....bian&man=Psion

    For the Series 5 "Classic" and Osaris, use version 3.6x
    http://arc.opera.com/pub/opera/symbian/360/er3/

    bonne chance
    Erik Sandblom

    --
    my site is http://EriksRailNews.com

  7. Re: OPERA USER ERROR 24 ?

    bibi wrote:

    > j'ai utiliser

    Re
    Is that french?

    http://www.clove.co.uk/products/prod...AreaNo=400_1_4

    Re
    230 GBP!
    --
    For your problem
    Re

  8. Re: OPERA USER ERROR 24 ?

    ooops, I make a wrong post in French, Sorry for that,

    for my Apps Opera, I will try to re install and swich to an other
    language,

    Bes regards
    bibi avait prétendu :

    --
    Site : http://mesnews.no-ip.com

  9. Re: OPERA USER ERROR 24 ?

    For what ever reason,
    Erik Sandblom
    Penned the following:
> [...]
    > 5.14 for Epoc release 5.
    > http://www.opera.com/download/index....bian&man=Psion
    >
    > For the Series 5 "Classic" and Osaris, use version 3.6x

    I've just downloaded the 'classic' link for my S5.
    Installed it and, 'NOT FOUND' error message.
    It don't work. I installed it to 'D' drive, 64meg compact flash card.
    Any idea why, is it a language issue ?

    Barry
    www.taximania.net

    ---

  10. Re: OPERA USER ERROR 24 ?

    bibi a formulé ce samedi :
    > ooops, I make a wrong post in French, Sorry for that,
    >
    > for my Apps Opera, I will try to re install and swich to an other language,
    >
    > Bes regards
    > bibi avait prétendu :

    I have change langage, I re install few times, and still the same
    error, :-(

    any idea, like remove the system ?

    --
    Site : http://mesnews.no-ip.com

  11. Re: OPERA USER ERROR 24 ?

    "taximania" wrote in message news:...
    > I've just downloaded the 'classic' link for my S5.
    > Installed it and, 'NOT FOUND' error message.
    > It don't work. I installed it to 'D' drive, 64meg compact flash card.
    > Any idea why, is it a language issue ?

    Not really sure, but when there's trouble I've heard that it helps to
    move the SIS file to the device and install from there. And maybe try
    installing on the C drive.

    I don't really know, I'm just trying to be helpful!

    Erik Sandblom

  12. Re: OPERA USER ERROR 24 ?

    Is your 5 a "classic" er3 one?
    needing an earlier version of Opera for epoc.
    Read on
    http://www.opera.com/download/index....bian&man=Psion
    "ER3 versions: Psion Series 5 classic (see Note), ..
    Note: Users have reported problems running Opera 5.13 and Opera 5.14 on
    Psion Series 5 Classic. If you intend to run Opera on this device, we
    recommend downloading Opera 3.62 instead."

    Jack

    bibi wrote:

    > I have change langage, I re install few times, and still the same
    > error, :-(
    >
    > any idea, like remove the system ?

  13. Re: OPERA USER ERROR 24 ?

    Jack, It's a 5MX. I haven't find a solution yet,

    Best Regards.

    Jack avait soumis l'idée :
> [...]
    > Psion Series 5 Classic. If you intend to run Opera on this device, we
    > recommend downloading Opera 3.62 instead."

  14. Re: OPERA USER ERROR 24 ?

    It works !

    I have install a 5.13 in English.

    Thanks a lot.

    bibi a formulé ce vendredi :
    > Jack, It's a 5MX. I haven't find a solution yet,
    >
    > Best Regards.
    >

    > Jack avait soumis l'idée :

    --
    Site : http://mesnews.no-ip.com