wie kan mij helpen met het configuren van mijn NETGEAR WGT 624V2
draadloze router, aangesloten op een wanadoo live-box, alle pogingen
met de helplijn van wanadoo draaiden op niets uit.... (ze hadden er ook
geen zin in)

na de eerst aansluitingspoging heeft het draadloos internet bijna een
half uur gewerkt, maar daarna krijg ik alleen nog maar de melding dat
er een configuratie probleem is! :-[
een "vaste " aansluiting van de livebox via de router werkt
wel.....maar dat is niet zo handig als je wilt werken vanaf de
zolder.....en de livebox beneden staat

groet, monique

--
kattenman
Dit is een automatische handtekening van MesNews.