Ik heb een nieuwe netwerk kaart geinstallerd maar na de installatie
werkt hij niet goed.

De pc met kaart zitten aangesloten op een router die de pc wel herkend
(naam word weergegeven in het menu van de router. Het probleem zit is
dat de pc geen ip nr. ontvangt en er dus geen netwerk verkeer mogelijk
is.

Ik heb van alles geprobeerd. kaarten gewisseld ander kabels etc. maar
helaas. Ook heb ik het ipnr. Gatewy en subnetmask nr handmatig in
gesteld maar zelfs dan krijg ik nog geen netwerk verkeer mogelijk.

Wie o wie heeft antwoord op dit lastige probleem?

Dank John Schouten