Feilmelding - Mozilla

This is a discussion on Feilmelding - Mozilla ; Hei! Jeg får følgende feilmelding når jeg skal åpne Firefox: Firefox klarte ikke å installere dette elementet, på grunn av en feil i chrome-registreringen. Kontakt utgiveren om dette problemet. Har dere et forslag til å løse dette? Med hilsen Steven ...

+ Reply to Thread
Results 1 to 2 of 2

  1. Feilmelding

[...]

    Steven Astrup

  2. Re: Feilmelding

    On 19 Sep, 12:47, Arne Hamre wrote:

    > Ja, still spørsmålet på engelsk. Dette er en amerikansk/engelsk-sproglig
    > gruppe, i hvert fall 99,9 %
    >
    > --
    > Arne Hamre
    >
    > Mozilla Thunderbird 2.0.0.23