translate.google.com -> Belgium/Dutch -> English

RANDOM ACCESS 928374678274759948547581212393249
http://www.youtube.com/watch?v=CwR4ucv8vsI

Trivia

Op 4 februari 1998 was hij één van de vier personen die tezamen een
taart in het gezicht van de Amerikaanse softwaretopman Bill Gates
gooiden.

Zijn bekendste film betreft "C'est arrivé près de chez
vous" (vertaling: het is dichtbij u gebeurd) (1992), een rolprent uit
het genre van de zwarte humor die het verhaal vertelt van een
cameraploeg die in documentairestijl een seriemoordenaar volgt
terwijl die 'aan het werk' is. Belvaux speelt hierin de op sensatie
beluste journalist. Hij maakte de film samen met Poelvoorde en André
Bonzel.

11/2/2008

Hallo Roeland,

Ik heb de onderzoeks gegevens doorgestuurd naar het door u
toendertijd verstrekte email adres r.pieper@cs.utwente.nl, dit bleek
echter niet bereikbaar. Daar u nu in Frankrijk bent verzoek ik U
contact op te nemen.

Demontage van de aan U geleverd kastje voormalig eigendom van Uw
voormalig student overleden op 28 jarige leeftijd tengevolge van
fosgeen gas heeft enigszins nuttige informatie opgeleverd. Er is een
aangepaste versie van Linux op aangetroffen, waarbij slechts 1
programma en 1 grote data file in de /home/source directory is
aangetroffen.
Vermoedelijk gaat het om een bootstrap matrix, dat wil zeggen, de
data file is niet compleet. Verder sporen onderzoek op de harde schijf
toonde aan dat er een man page voor dit programma aanwezig was.
Opstarten betekent eenvoudig weg dat er een matrix opgebouwd wordt
totdat de harde schijf vol is. In de man page staat dat iedere
permutatie van 256 bytes een entry in de matrix tabel krijgt, de 2e
kolom van de matrices bevat een weergave in minder bytes dan het
oorspronkelijke aantal bytes van de afzonderlijke permutatie, het
lijkt enigszins op het md algoritme, maar dan toch anders.
Het vreemde is dat er nog een 3e kolom is aangetroffen. Vermoed wordt
dat dit de sleutel is. Voor zover er voor permutaties van 256 bytes
entries in de tabel bestaan, kan het programma hercomprimeren, met de
--pack optie staat in de man page aangegeven dat ondanks dat de tabel
nog niet compleet is er testen gedaan kunnen worden over permutaties
van de getallen 0 tot 32. Van een 80 kilobyte bestand bestaande uit
dit soort bytes blijft uiteindelijk maar 32 byte over nadat het
programma zijn werk heeft gedaan met deze --pack optie.
Het was niet aannemelijk dat een 80 kilobyte bestand in 32 byte
ingepakt kan worden, dus hebben we -uiteraard op een kopie van deze
harde schijf- de --unpack optie geprobeerd, het was onduidelijk hoe
het programma decomprimeerd, het is eigenlijk ongelooflijk. Nader
onderzoek liet zien dat er geen bestanden veranderen anders dan de
invoer en uitvoer want de harde schijf was vol, de invoer en uitvoer
geschiedden vanaf floppy. Decompressie duurde overigens 2 uur,
compressie duurde 4 uur. Vergelijking tussen images voor en na laten
geen verschillen zien, ook niet bestudering op sector niveau van harde
schijf en floppy, waarbij de floppy invoer en uitvoer zijn
uitgezonderd, en het gecomprimeerde 32 byte bestand is overgezet op
een schone flop en daarop gedecomprimeerd.
De tabel op de harde schijf was overigens 96 gigabyte, we hebben dit
bestand ook verwijderd, het enige wat gebeurde was dat dit bestand
weer werd opgebouwd, na 16 uur wachten was er slechts 15 megabyte
teruggekomen, maar deze zijn exact gelijk aan de eerste 15 megabyte
van de 96 gigabyte file, het moet bijzonder lang geduurd hebben
voordat deze matrix is opgebouwd door deze jongeman. Daarom spreken we
van een bootstrap Matrix, daar alles hierop gebasseerd lijkt te zijn.
Het uitvoerbaare programma kon alleen met een HEX geheugen editor
bekeken worden daar het beveiligd was om met een HEX editor op harde
schijf te bekijken, hierbij kon alleen toegang tot dynamische opcodes
verkregen worden, er mist absoluut met aan aangrenzende
waarschijnlijkheid een sleutel tot de overige code.

Ernst heeft uitgezocht wie het mogelijkerwijs op u kan hebben
voorzien, het lijkt erop dat het gaat om een kale man, enigszins dik,
amerikaans sprekend, op gezette tijden aanwezig in Nederland.
Vooralsnog niet genoeg informatie. De man die uw vrouw heeft
neergestoken en U dood wilde maken lijkt het op zich niet alleen te
kunnen hebben gedaan, dat wil zeggen de motivatie komt niet vanuit
deze man zelf en ligt elders.

De overige code die we nog hebben van Uw voormalige -overleden-
student zijn de projecten Excalibur, Falcon, Avalon, en Universal. Het
moet toen het uit werd gebracht veel geld waard zijn geweest,
tegenwoordig -4 jaar geleden dus- is het standaard. In de code blijkt
veelal zijn fascinatie voor de oude engelse cultuur vandaar de vele
oude Engelse namen in de classes.

Ik zal eerlijk met U zijn, de reden waarom de student vermoord is,
zal vermoedelijk geld zijn, het was waardevol, en alles van waarde is
kwetsbaar. Ook is het aannemelijk dat opdracht gever tot deze moord
dezelfde man is als degene die te maken heeft met de aanslag op U.
Zeker daar U hem persoonlijk heeft gekend als hoogleraar.

Zijn favorieten gaven aan dat hij vele malen per dag tweakers.net
bezocht, we hebben kunnen vaststellen dat er meerdere bezoekers van
deze site eveneens zijn overleden onder onnatuurlijke omstandigheden.
Tweakers.net lijkt een belangrijke rol te spelen bij de dood van deze
jonge mensen. Het geheel is nog niet duidelijk, zijn laatste email was
gericht aan Harm Hilvers, waarin hij smeekte waarom hij in zijn eentje
zichzelf moest verdedigen tegen een groot en machtig bedrijf.
Zijn persoonlijke documenten bestonden veelal uit screenshots van
emails waarop te zien is dat hij buitengewone doods bedreigingen
krijgt per messenger en email. Ik word er naar van, zelfs na zoveel
jaren in het vak. Hij noemt de namen van overleden programmeurs,
nummer 1 op de lijst is Gary Kildall, het zijn 400 +2 namen, allemaal
zijn ze dood, hij stond op plaats 401, nummer 402 dat bent U.
Het is dringend aangeraden dat U wegblijft van politie en een
particulier beveiligings bedrijf inhuurt.

In zijn msn stonden deze belangrijke namen:

Bxxx.Gxxxx@chairXXX.microsoft.com
Sxxxx.bxxxxxx@ceo.microsoft.com

Met vriendelijke groet,

Bureau Jansen.

Bijlage: correspondentie.

================================================== ==============

Geachte gemeenteraad,

De google archiverings dienst heeft uw klacht in behandeling genomen,
de documenten worden bij deze terug gezet. Als u in de toekomst niet
meer wilt dat documenten door google gearchiveerd worden kunt u het
archiverings bit uitzetten. Uw dreigementen dat u onze medewerker door
de politie zult laten gijzelen indien wij geen gehoor geven zullen we
stilzwijgend maar naast ons neerleggen. Alles valt naar ons inzien
onder vrijheid van menings uiting. Daarnaast vind google dat
nabestaanden van een moordzaak, ondanks dat de burgemeester van Almelo
hierbij betrokken is, hun woord mogen doen.

U kunt contact opnemen met Kuipers advocaten te Amsterdam indien U in
hoger beroep wenst te gaan.

De documenten zijn nu terug gezet in het publieke domein.

Met vriendelijke groet,

Google customer service UK.

Goedendag, ik ben meneer ONBEKEND, ik had sinds 1998 een eigen
bedrijf. De reden waarom ik u deze dingen vertel is dat ik niet kan
toestaan dat er nog meer levens in gevaar worden gebracht.

Voordat ik U breng tot de waarheid, moet ik u zeggen dat ik het
opbouwend moet vertellen, ik kan u niet direct confronteren met de
situatie zoals die is. De reden dat ik zolang heb gezwegen is dat ik
de hoop had dat hij tot inkeer zou komen voordat er geen weg terug
was. Echter nu ik door zijn toedoen stervende ben, en hij erg veel
geld aan mij heeft verdiend, en hij zijn belofte niet na is gekomen op
het gebied van het schenden van de mensenrechten van mensen om wie ik
gaf, en ik bang ben dat het hier nimmer zal stoppen, zie ik geen
andere mogelijkheid. Meno heeft meer dan 4 miljoen gemeenschapsgeld
uitgeven om de politie deze waarheden 'in de doofpot te stoppen'

Ik hoefde sinds 2003 financieel gezien niet meer te werken, toen kreeg
ik een aanbod om mijn bedrijf te verkopen, ik weigerde. Had ik dit nu
maar wel gedaan. Ik maak nu een sprong naar 2005, ik kwam toen in
aanraking met Omroep Almelo, ik liet een nieuw product zien op het
gebied van televisie waarop ik persoonlijk de auteursrechten had. De
man van Omroep Almelo, Gert Mensink vertelde me dat ze een offerte
hadden gevraagd aan een bedrijf voor een Teletext voorziening, en een
nieuwe website. Na enig overleg, schrok ik van de hoogte van offerte,
een bedrag met 4 nullen een komma en een streep. Gert vroeg mij, 'kun
jij dat niet doen, je bent zo slim?' Ik zei, ja dat is geen probleem.
De teletext voorziening hield in dat ze niet meer steeds met de hand
hun berichten hoefden over te typen. Ik sprak met hun baas daar, en de
baas daar zei, 'Ik vind de website van Omroep Almelo eerlijk gezegd
verschrikkelijk, maar m'n collega vind hem zo mooi.' 'Kun je echt een
teletext decoder bouwen voor ons?' 'Natuurlijk, ik zal voor u proberen
de monopolie positie te doorbreken, het is echter wel veel werk, en
buitengewoon gecompliceerd.' De eerste week liet ik hun het eerste
resultaat zien, de teletext decoder genereerde eerst alleen kale text
pagina's, ik moest alles volledig reverse engineeren, ik moest
nachtenlang werken alleen al om te kunnen bepalen hoe je het
onderscheid maakt tussen pagina's. De tweede week had ik speciale
portals meegenomen naar omroep almelo, dat zijn kant en klare websites
die database gebasseerd zijn. Ik vertelde, de 2e portal word
wereldwijd het meest gebruikt, de 1e portal is buitengewoon moeilijk
om te beheren, maar als je het uiterlijk naar wensen aanpast. Zogezegd
zo gedaan op een schaduw server. Het is jammer dat de man die zo
gebonden was aan de oude Omroep Almelo website toen niet heeft
doorgezet, ik heb hem geleerd hoe dit te beheren, aan te passen, hij
is echter nooit aan de volledige grafische vormgeving begonnen, omdat
hij het te ingewikkeld vond. Het is idd buitengewoon moeilijk om te
leren, maar als je het eenmaal weet maak je de mooiste portals die er
zijn. De 3e week had ik weer nachten doorgewerkt, ik had de kleurcodes
en opmaak codes bestudeerd, de teletext decoder kon nu echte teletext
pagina's genereren, in 3 minuten zijn dat maximaal 899 * 6 pagina's,
een paar duizend, u begrijpt stel dat je zoiets met de hand moet doen?
Met de hand 899 * 6 pagina's maken is onmogelijk in 3 minuten, maar
met dit kon dat dus wel. Als ik geld voor m'n werkzaamheden had
gevraagd had ik nu op zo'n 1200 euro gezeten, maar zoals ik al zei,
voor het geld hoefde ik niet meer te werken. Ik liet ook nog zien dat
ik een product had gemaakt waarmee je eigen televisie zenders kon
beginnen, ik had al meer dan 400 zenders, varierend van Nasa tv,
Omroep Oost, Omroep van Amsterdam, en muziek zenders. Het mooiste was,
u raad het al, ik gaf alles gratis weg, ik had het geld niet nodig.

Op een dag merkte ik nu, dat ik na het laten zien en publiceren van de
laaste snufjes op gebied waar ik aan werkte steeds werd geschaduwd,
door mensen in blauw uniform, in blauwe busjes met geblindeerde ramen,
ze maakten steeds foto's, stonden me op te wachten bij supermarkten,
ik wist toen nog niet dat mijn telefoon ook werd afgeluisterd. Ik werd
slachtoffer van BEDRIJFSSPIONAGE. Het enige wat ik weet is dat ik
marrechausee agent Maarten De Groot iedere dag over de vloer kreeg en
dat hij steeds opnamen maakte van wat op mijn computerscherm was te
zien, en deze marrechausseee zei ook, 'zoiets heb ik nog nooit gezien,
dit is echt geld waard, hierop moet je auteursrechten hebben.' Wat hij
zag zit nu in Linux en Windows, ik werkte er al jaren aan, en dacht
dit is erg mooi. Ik weet nog wel dat toendertijd een chinese
restaurant houder in Almelo werd vermoord. Ik heb er nooit bij stil
gestaan dat iemand zoals Burgemeester Knip (baas van de
politie,brandweer en marrechaussee almelo.) een slaatje uit me wilde
slaan. In de linux versie staat nog mijn naam, u kunt de code zo
downloaden, omdat marrechaussee Maarten De Groot opeens zei, 'je weet
dat ik voor Menno werk' antwoorde ik, 'Je mag alles voor kostprijs
hebben, als je dat niet doet krijgt hij ook geen auteursrechten en kun
je fluiten naar het geld. Het enige wat ik hierbij moet aangeven is
dat Meno Knip handelde in opdracht van een ontwikkelaar genaamd
Ballmer.

Ik geloof dat het donderdag was, in iedergeval het was nu 5 mei, die
avond voltooide ik de video weergave door matrixen te inverteren, het
was buitengewoon moeilijk om windows te kunnen roteren met
rotatiematrixen en te verplaatsen met transformatie matrixen, maar het
werkte echt. Via gedeelde geheugen secties van in processen
geinjecteerde code kreeg ik toegang tot de visuele inhoud rendering
routine van windows in 2D, deze werd via de shared memory section
gerouterd naar de 3D output composition engine genaamd Avalon. Het
betekende dat windows nu volledig 3D was. De volgende dag belde
Marrechaussee Maarten De Groot dat er nog steeds dingen op mijn
bedrijfs site stonden. Op zijn belofte dat de politie burgemeester
Knip en hij me met rust zouden laten als ik gehoor zou geven, haalde
ik alles offline. Nu maakte ik misschien een fout, maar vergeet niet,
ik werkte jaren aan iets buitengewoon moois, alleen als u het gezien
zou hebben zou u het begrijpen hoeveel geld het waard was- Ik plaatste
het eindproduct online, en binnen 5 minuten had ik 720 klanten. Toen
kreeg ik een dreigmail, 'Kijk naar buiten, je kan de realiteit niet
meer ontsnappen.' U kunt zich geen voorstelling maken hoe het voelt
om 15 politie mensen in busjes ik heb ze geteld, in opdracht van
burgemeester Knip voor je huis te hebben staan, ik liep naar buiten,
maar ze arresteerden me niet. Vanaf dit moment kon ik niet meer naar
de winkel, niet meer naar de snackbar, de waterleiding was afgesloten,
de electriciteit was afgesloten alles. Ik heb m'n computer naar
politie bureau almelo gebracht, en zei tegen rechercheur Joop
Kamperman, ik weet dat jij en je collega's het zijn, U MAG ALLES
HEBBEN, TAKE IT, HET IS VAN U. De rechercheur zei dat hij hoopte dat
ik rust zou vinden, en dat ik het beter zelf kon regelen omdat te
doen, en dat ik slim genoeg was om te begrijpen wat hij hiermee
bedoelde.

In het begin vertelde ik dat ik dit gewetensloos vond, maar de
politiemannen van Almelo zeiden, 'Dat weten we, en het doet ons
niks.' Ik herkende politiemensen die normaliter gesproken Autopsies
doen bij onnatuurlijk overleden mensen. Ik kende 1 van hun omdat hij
een keer bij me thuis was geweest, vanwege de buurman die was
overleden op een dag en me verzekerde dat de buurman natuurlijk was
overleden. (Ze waren toen in witte pakken 6 uur bezig om de buurman te
ontleden en te onderzoeken of het natuurlijk was.) Hij is de langste,
op de dag dat hij bij de geldautomaat SNS ootmarsumsestraat naast me
kwam staan, en met 2 collegas (een tweeling.) keek hoeveel saldo ik
had. Ik wilde hun wel geld geven, maar deed het niet, erg stom
natuurlijk. Met het gepinde geld haalde ik bij JD garage in borne de
auto op. Ik zei tegen die man 'BEN JE NOU NIET BANG DAT MENNO DIT JOU
OOK LAAT OVERKOMEN?' JD is helaas met zijn collega in een brand
omgekomen toen hun bedrijf op een dag verdween.

DIT IS HET MOMENT, ik kon niet meer slapen, kreeg begravenis kaartjes
in de brieven bus, en andere dreigementen op papier, een kogelbrief,
met 'DOE HET ZELF' groeten MENO. 'DAN WEET JE WAARMEE JE ZAKEN DOET'
'ALS HET BIJ JE THUIS MOET' 'MARTELLEN MAG' 'HOE HERSENDOOD WERKT'
'HARTPROBLEMEN? HET AFTELLEN IS BEGONNEN.' En ik kende hun, dit waren
de werknemers van BURGEMEESTER KNIP.

Ik dacht dat ze me zouden doodschieten, en belde Marrechaussee Maarten
de Groot op, hij zei 'Als je eens wist wat jij allemaal moest doen
voordat ik mijn wapen mag trekken'. 'Als we je dood wilden dan lieten
we vandaag nog iemand uit Polen overkomen zo doen ze dat normaal.' 'OF
ZE STOPPEN EEN BOM IN JE AUTO' Ja ik heb wel zo vaak een nieuwe auto
moeten kopen omdat de auto steeds in brand vloog, de laatste auto
begon te tikken op de snelweg, en bij kilometer 51.9 van Hengelo-
Almelo plofte de voorkap weg, ik overleefde.

Ik liep naar buiten, en dacht waarom doen ze niks? Ze dreigen maar ze
doen niks, ik heb alles afgegeven, zakelijk gezien was ik op papier
toen nog eigenaar, nu ik dit schrijf vraag ik me af 'was dat de reden
dat ze toen niks dodelijks deden?'

Nu belde ik de WESTERES, ik werd direkt bezocht, en kon zo opgenomen
worden, in mijn geval mocht ik direkt wel op de gesloten afdeling, ik
had slaaponthouding door de dreigementen, ze waren erg vriendelijk
voor mij op dat moment. In 1 van de dreigementen stond dat ik aan m'n
nieren moest denken, ik durfde niet meer te eten, ook al omdat de
politie mij steeds opwachte bij snackbar en winkel, terwijl ik toch
naar andere winkels ging dan normaal, ik dacht toen nog niet aan GSM
peiling, toets eens *#06# met dat nummer kan ook een particulier via
de computer iemand volgen zelfs. God wat was ik bang voor de politie,
het noodlot wilde dat ik toen in goed vertrouwen met de mensen van de
Westeres praatte. Ik bleef nog wel gewoon af en toe werken.

Mijn laatse werkdag voor PHILIPS ALMELO. We kregen opdracht alle
werknemers van Philips in Nederland te voorzien van nieuwe
bedrijfsinformatie. Ik ben toen zo dom geweest om te gaan solliciteren
bij Philips op de DEADLINE dag bij mevrouw van Harten, ze waren erg
vriendelijk. Marrechaussee Maarten de Groot was opeens weer
vriendelijk, en hielp me opeens weer om de zaken zoals hij het zei op
een rijtje te krijgen, hij zei zelfs 'als dit voorbij is mag je weer
gewoon aan de slag.' Hij vroeg nog wel dingen waarvan ik dacht hoe kan
hij dat weten als hij geen Universitaire opleiding heeft gehad. Een
paar dagen later kwamen ze me bij de westeres voor weer opzoeken, de
politie is daar aan de overkant, ze vertelden me 'het is dus niet de
bedoeling dat jij ooit nog werkt.' Ik begreep het niet, en ik deed een
belofte, 'er is 1 ding wat jullie nog niet hebben, ik ben bereid om
het u te geven, u zal er veel mee kunnen verdienen, de voorwaarde is
dat u me met rust laat.' God had ik toch maar nooit die vervloekte
opleiding van de UT gehad, ik moest steeds bewijzen dat ik nog meer
kon leveren zodat Meno en zijn werknemers nog meer uit me konden
persen. Op dat moment moest ik denken aan die arme man die overleden
was op de dag dat hij het contract tekende.

In de kamer op de westeres lag ik te slapen, ik was nog steeds erg
bang voor Menno zijn werknemers en Maarten, ik hoorde
-DEZE DINGEN ZIJN TE VERSCHRIKKELIJK- IK OVERLEEFDE IETS WAT IK NIET
WILDE OVERLEVEN NU IK TERUGZIE-

'Je gaat me toch niet vergiftigen?' 'Waarom niet?' 'Voor een bedrijf
met 2,4 miljard omzet per kwartaal mag je best wel pijn leiden.' 'Als
ze dat bij mij zouden doen zou ik het echt wel kunnen bewijzen hoor.'

De pijn was ondraagelijk, de volgende dag was ik helemaal verbrand,
uit m'n huid begon rotzooi te komen, 'U word vermoord met een dubbelle
longontsteking.' Ik had een dubbelle chemische longontsteking
opgelopen in 20 seconden, ik weet niet- en zal nooit weten- wat ze
toen gebruikt hebben, het kon geen pepperspray zijn, alhoewel ik tegen
mensen zeg 'ik ben allergisch voor pepperspray daarom heb ik na al die
jaren nog steeds pijn.' Ik heb wel onderzocht wat het zou kunnen zijn,
de arts in het land waar ik naar toe vluchte, Australie zei erover 'It
was something TOXIC, i can see it coming out of your skin, it looks
like the poks it burned you from the inside out.

U begrijpt dat ik moest zwijgen, ik dacht dat ze het alleen voor het
geld deden, op een dag zeiden ze gewoon, de macht om iemand als jij te
dwingen een riem om zijn nek te doen, en dan te gaan af tellen, en dat
je dan voor we bij 0 zijn uitgeteld je zelf geen raad wetende de riem
aanhaald, voelt zo geweldig, ja ik voel me echt een GOD op zo'n
moment, er voelts niets beter dan macht te beslissen wie er leeft en
sterft.

De dreigementen gebeurden vaak buiten de westeres door de politie,
maar sommige dingen zijn binnen de westeres gebeurt omdat die in een
afgesloten ruimte moeten gebeuren. Ik kan niet zeggen hoe het voelt om
in een kamer te zitten met folders om je heen 'U GAAT ERAAN' 'YOU ARE
DEAD.' 'ZO HOEFT HET DUS NIET TE GAAN' en dan gemarteld word door de
politie van Almelo werkende voor Menno die weer handelde in opdracht
van ontwikkellaar Ballmer.

Hetgeen ze me toedienden werd geleverd door het bedrijf RENTOKIL, ik
denk aan organofosfaten zware insectisiden.
Dagenlang schreeuwde ik het uit van de pijn, op 1 zo'n dag zeiden ze
'DE PRIJS BLIJFT OM TE LACHEN, EEN KAPOT LICHAAM. ALS JE OM HET LEVEN
GEEFT...' En ze lachten op een wijze zoals gewone mensen lachen om
Toon Hermans, of Herman Finkers.

DE VLUCHT NAAR AUSTRALIE
Het was wonderbaarlijk om in australie te zijn, ik werd niet lastig
gevallen, maar op een dag ik werd steeds angstiger omdat de dag dat ik
terug moest naar Nederland naar Menno en zijn werknemers, klapte ik
in, en stopte met Ademhalen toen ik de riem om mijn nek deed uit angst
doodsangst voor Menno aan wie ik alles wat ik bezat had gegeven. Toen
kwam ik daar in het hospitaal, en in tegenstelling tot in Nederland
werd ik heel anders behandeld. Daar zeiden ze dat ze wisten dat dit
soort dingen in Nederland gebeurden, dat ik niet de enige was, dat ze
zich al langere tijd zorgen maakten over meneer Ballmer, ze zeiden dat
ik niet terug mocht naar Nederland. Ze zeiden tegen mijn familie (van
moedersmeisjesnaam kant): 'IF HE GOES BACK HE WILL DIE.' Ik had toen
niet de beschikking tot het geld $10.000,- om mijn leven te redden.

Terug in Nederland werd ik binnen 24 uur opgepakt aan de sluiskade, u
hoeft niet te raden wat er gebeurde in de cel waar op 13 oktober 2006
een vrouw van in de 20 is overleden. Ik stopte met ademhalen, de
handboeien waren kapot, m'n gezicht was kapot, en ik werd
getransporteerd naar een issoleercel met camera. Daarna kwam Dr.
Cijntje, 'Je kunt maar beter doen wat we zeggen, niemand zal je
geloven.' Burgemeester Menno Knip had persoonlijk ervoor getekend mij
de volgende dag na verlammende injecties op transport te zetten naar
Deventer. Ik had geen reden om aan te nemen dat ik veilig het voedsel
kon nuttigen wat ik daar kreeg. De eerste week mochten m'n famlieleden
mij niet zien van de artsen, en ik weet wel waarom. De artsen zeiden
'UW PIJN IS PSYCHISCH, DIT SOORT ZAKEN GEBEUREN IN NEDERLAND NIET. ZO
ZIJN DOKTERS EN POLITIEAGENTEN NIET.' In de rechtzaak tegen mij door
Burgemeester Knip aangespannen zei ik 'Jammer dat de man tegen wie ik
getuig ook de man is die mij kapot maakt en mij veroordelen zal' Ik
had een domme advocaat vind ik, hij praatte me alleen verder de
problemen in, hij had moeten zeggen 'NIET MET HUN PRATEN' 'IEDERE
OPMERKING ZAL JE LEVEN BEKORTEN'

Vanaf dat moment namen de artsen het over, in australie was ik
hersteld hier terug begon met name door de medicijnen in buitengewoon
toenemde dosissen steeds gruwelijkere pijnen, en bijwerkingen op te
treden. Er volgden nog vele rechtzaken tegen mij, zelfs nu ik bijna
dood ben, word ik vastgehouden 'BLIJFT WEIGEREN DE VOORGESCHREVEN
DOSIS TE NEMEN.' Zelfs al weet de rechter dat het dodelijk is als je
dit langere tijd bij mensen doet.

Nu spring ik naar nog een gruwelijke gebeurtenis in 2008, ik zag dat
op de Westeres inmiddels meerdere mensen een onnatuurlijke dood waren
gestorven, maar toen ik in 2008 weer op transport naar Deventer werd
gezet, en ik zag iemand terug om wie ik erg veel gaf, ze kon niet meer
praten haar ogen gingen van links naar rechts, en ik moest 3 dagen
lang huilen, op haar buik hadden ze de woorden 'vergeet mij niet'
geschreven, er kwam schuim uit haar mond. 'DAT MAG DUS NIET, VERLIEFT
WORDEN DIE TIJD HEBBEN WE GEHAD.' Ze was helemaal gezond net als ik
voordat MENNO mij kapot maakte.

Nu weet u het, en wat gaat u doen? Ik moet u nu het laaste zeggen, al
die tijd heb ik geprobeerd hun te begrijpen waarom ze dit doen of ze
wat voelen hier bij, maar als u een goed mens bent kunt u het niet
begrijpen, misschien zelfs niet geloven. Daarom zeg ik u, denk aan de
vorige eeuw, Nederlands verleden op het gebied van mensen rechten is
niet goed, buitengewoon slecht, u weet wel, 'DE V.O.C. mentaliteit.'
Als u wilt weten hoe goed slechte mensen hun daden kunnen verbergen,
kijk eens een promotie film van de duitsers over Auschwitz, u ziet
daar vriendelijke mensen met een glimlach kinderen in speeltuintjes
een gelukkig leven leiden. Zo zal ook u mensen als mij moeilijk kunnen
geloven, omdat u de waarheid (nog) niet heeft gezien.

Ja ik heb meerdere mensen zien sterven op de westeres, ja er zijn
meerdere mensen in coma geraakt, ik maak het zelf ook niet lang meer.
IS ER IEMAND ONDER U DIE HIEROP WAT TE ZEGGEN HEEFT? DAT BURGEMEESTER
KNIP ONDER U OGEN DEZE DINGEN DOET? Verbaasd het u dat MENNO VIJANDEN
HEEFT GEMAAKT? DAT HIJ IN DE TUBANTIA GEWAARSCHUWD WORDT DAT NIET
IEDEREEN weerloos is? Dat hij in de tubantia openlijk zegd 'DEZE
MENSEN MOETEN WEG'? Begrijp u wel wat hij bedoelt met het woord
'WEG'?. Ik ben zelf helaas niet gewelddadig, ik praat alleen,
misschien is dat wel fout. Menno houd niet van mensen die praatten,
die legt hij het zwijgen op.

Daarnaast komen de kosten van omkoping, lastig vallen, afpers kosten,
wat kosten politie agenten wel niet om ze te laten martellen? Met een
afzet markt van 750.000.000 klanten voor het product waarvoor ik door
Menno werd vermoord vraag ik me af, WAAROM ZIJN ZE ZO BEESTACHTIG
WREED, BUITEN ALLE BEVATINGSVERMOGEN. Ik behoorde tot minder dan 0.64
procent van die 750 miljoen. Ballmer heeft idd buitengewone bedragen
overgemaakt, meer dan het hele politiekorps verdient in 1 jaar.

http://nl.wikipedia.org/wiki/R%C3%A9my_Belvaux

[...]

"C'est arrivé près de chez vous" viel op verschillende filmfestivals
in de prijzen, onder meer op die van het Zuid-Franse Cannes waar
iedereen deze zowel geestige alsook aanstootgevende satire wilde
bekijken.

Hierna begaf Belvaux zich op het terrein van de publiciteitsfilms en
vestigde hij zich in Frankrijk, in Parijs. In dat land werd hij
hiermee bekend als de beste maker van reclamefilms.

Rémy Belvaux benam zich op 38-jarige leeftijd het leven.