Spricht man deutsch - HP UX

This is a discussion on Spricht man deutsch - HP UX ; Hallo, spricht man hier auch deutsch, weil wenn nicht brauche ich meine Frage erst gar nicht stellen da mein englisch nicht so gut ist. Zum Problem egal :-) Ich möchte gerne ein HP-UX System - Administratoren Zertifikat (HP Certified Professional ...

  1. Spricht man deutsch

[...]

    Certified Professional Certification) ablegen, doch leider fühle ich
    mich noch nicht sicher genug dafür.

    Wisst Ihr ob irgendwo im Internet die Prüfungsfragen als Lernmittel
    vorliegen ? Oder gibt es Programme womit man sich selber testen kann ?

    Cu
    MyMeyer

  2. Looking for HP Certified Adminstrator online test Re: Spricht mandeutsch

    Hi all,

    Michael is looking for an online test for the HP Certified
    Administrator. I know there was some test on the HP education pages, but
    I don't find the link at the moment.

    Florian

  3. Re: Spricht man deutsch

    On 2006-11-08, Michael Meyer wrote:

> [...]
    >
    > Wisst Ihr ob irgendwo im Internet die Prüfungsfragen als Lernmittel
    > vorliegen ? Oder gibt es Programme womit man sich selber testen kann ?

    Ich kann dein Wunsche genau nicht sehen.

    Weil man ein Prüfung dreimal schreiben kann, geht es mit den Webprüfungen
    veillicht in der Nahe.

    http://www.hp.com/certification/emea...ification.html
    http://h10017.www1.hp.com/certification/faq.html#q11
    http://h10017.www1.hp.com/certification/faq.html#q15

    --
    Elvis Notargiacomo master AT barefaced DOT cheek
    http://www.notatla.org.uk/goen/

  4. Re: Spricht man deutsch

    Michael Meyer wrote:
> [...]
    >
    > Wisst Ihr ob irgendwo im Internet die Prüfungsfragen als Lernmittel
    > vorliegen ? Oder gibt es Programme womit man sich selber testen kann ?

    Bester Michael,

    Normaler Weisse wird hier English geschrieben, aber es gibt hier Leute
    die Deutsche Lesen koenne.

    Ich werde deine Frage in Englisch uebersetzen.

    Meiner Antword ist Leider schlecht fuer dich. Leute mit ein Zertifikat
    darfen nicht ueber die Fragen/Antworten reden. Ich wiess kein
    Internetseit oder einer Programme. Hoffentlich wird die Uebersetzung
    helfen um deine/Ihre Frage zu beantworten.

    Freundliche Gruesse,

    Jan Gerrit Kootstra

    Translation/Uebersetsung of Michael Meyer's text:

    Hello does anyone outhere speak german, because if not I do not need to
    ask my question at all due to my bad english.

    Anyway the problem :-)

    I would like to apply for a HP-UX System - Administration Certificate
    (HP Certified Professional Certification), but unfortunately I feel not
    sure enough.

    Do you know if there is an Internet page with test questions or if there
    is a program with test questions?

    Ciao

    MyMeyer

    Translation of my reply:

    Dear Michael,

    Normally English is used here, but some here can read German.

    I will translate your question.

    My answer for you is unfortunately bad for you. People with a
    Certificate are not allowed to discuss the questions/answers. I do not
    know webpage or program. The translation may help in finding your answer.

    Friendly greetings,

    Jan Gerrit Kootstra

  5. Re: Spricht man deutsch

    Hello All,

    Okay I have understood. But only to the info. However, Englich I am able
    to already I may not talk so with pleasure into language. :-)

    And unfortunately also not so perfectly as you.

    Reg.
    Michael

    Jan Gerrit Kootstra schrieb:

> [...]
    > Certificate are not allowed to discuss the questions/answers. I do not
    > know webpage or program. The translation may help in finding your answer.

  6. Re: Spricht man deutsch

    Bester Michael,

    Perfecter English, Mensch am Gynasium hatte Ich nur eine 60% Note (In
    die Niederlande ein 6)

    Verschuchen Sie http://www.testking.com/CSA-certification-training.htm

    Freundliche Gruesse,

    Jan Gerrit Kootstra

    Dear Michael,

    Perfect English, oh no at the Latin Grammarschool I only scored 60% (In
    the Netherlands a 6)

    Try http://www.testking.com/CSA-certification-training.htm

    Kind regards,

    Jan Gerrit Kootstra

    Michael Meyer wrote:
> [...]
    > to already I may not talk so with pleasure into language. :-)
    >
    > And unfortunately also not so perfectly as you.

    >>> MyMeyer

+ Reply to Thread