Re: nieuwe mobi + email adressen kwijt... - Debian

This is a discussion on Re: nieuwe mobi + email adressen kwijt... - Debian ; On Friday 19 August 2005 17:45, martijn@varwijk.net wrote: > Hoi Henk, > > SMS hadden we wel ontvangen. Moi, raar is dat, ik zal nog 's checken bij lind&micha; alleen zij hebben 'm niet ontvangen. > > Heb je al ...

+ Reply to Thread
Results 1 to 2 of 2

  1. Re: nieuwe mobi + email adressen kwijt...

> [...]
    >
    > SMS hadden we wel ontvangen.

    Moi, raar is dat, ik zal nog 's checken bij lind&micha; alleen zij hebben

    Nee, moet me eerst verdiepen in de belastingdienst.
    Ik schijn een aftrek te hebben, vanwege 55%+ ongeschiktheid...
    Weet jij daar iets over?

    > Groetjes Karen
    >
    > Nu heb je gelijk Marijn's mail adres.

    Er was ook iets met mr.jager??, een gmailacc., of wordt die niet gebruikt, en
    iets met dolfijn???

    Groeten

    --
    ---

    Mzzl
    Henk

    --

    It will be very difficult to remove your e-mail from all archives...

    --

+ Reply to Thread